//
you're reading...
Social Media

Til Apples styre og Apple samfunnet: Jeg har alltid visst at hvis den dager kommer…

Steve_jobs

Jeg har alltid visst at hvis den dagen kommer at jeg ikke lenger kan utføre mine oppgaver og forventninger min som CEO i Apple, ville jeg si ifra. Uheldigvis har den dagen kommet.

Med dette trekker jeg meg tilbake som CEO. Jeg står til tjenste som styreformann, hvis styret finner det tjenelig, eller leder eller Apple ansatt.
Når det gjlelder min etterfølger, vil jeg sterkt anbefale at vi følger vår etterfølger plan og utnevner Timothy Cook til ny CEO i Apple.
Jeg tror Apple har de mest skinnende og innovative dager foran seg, Jeg ser fram til å oppleve og bidra til Apple suksess i min nye rolle.
Jeg har fått noen av mine beste venner i Apple, og jeg takker for alle årene jeg har fått jobbet med dere.

– Steve Jobs

Red: Ruth Johanne Jacobsen, moren min, sa alltid når barnebarna hadde kommet til et nytt stadium: "Hvorfor skal alltid det gode ta slutt?" Steve som Apple CEO har vært som å ha en far i bransjen som passer på oss. Ennå vil han bidra –
– jeg vil takke og ønske lykke til, Steve!
Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

@mortjac

