//
you're reading...
Social Media

Hvorfor VG utkonkurerte Aftenposten på mobilen min

aftenposten-logo.gif

Jeg har alltid ment at innhold er viktigere enn innpakning. Helt til jeg for 100 gang telte til nesten 50 mens jeg åpnet en Aftenposten side i min mobil. Da visste jeg at VG åpnet på under 5 sekunder. 

Så på tross av et livstlangt forhold til Aftenposten, slettet jeg denne fra min nyhetsleser og satt igjen med helse.no, forskning.no og VG. De to første er treige som juling, men det biter jeg i meg siden de skriver så lite.
Og enda en ting – VG har fine mobilsider på iPhone. 

Håper Aftenposten sier ifra, hvis de er blitt bedre…
Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

@mortjac

